de ce?

Lumea vede bine ceea ce esti pe dinafara, dar putini vad ceea ce esti pe dinauntru, iar cei putini nu indraznesc sa contrazica opinia multimii-Machiavelli

smile

Ion si Maria, noaptea in pat.
-Ioane, dormi?
-Nu.
-Ma iubesti?
-Dorm.

luni, 19 mai 2008

eu si cris


cris: egoista?
cris: agasanta?
eu: increzatoare in tine...
eu: prea sigura ...
cris: si asta creeaza in mintea masculului
cris: inhibare?
eu: nu vrei sa te schimbi...
eu:nu lasi nimik jos...
eu: asta e enervant ...
cris: las ....dar mi-e teama
cris: barierele si siguranta asta sunt create din prea multe lacrimi
cris: cand vreau sa las
cris: ma regasesc
cris: ca-n Alfie
cris: ca e prea tarziu
cris: si ca nu mai are cine sa treaca de zid ca sa poata ma ia in brate

Un comentariu:

Pas Moi spunea...

zidul e modificat permanent de tine... trebuie sa fii atenta... dak il lasi prea jos risti sa treaca oricine... dak il inaltsi foarte mult... risti sa nu mai treaca nimeni... sau sa ii ia atat de mult incat sa nu mai stie ce vrea atunci cand a intrat...