de ce?

Lumea vede bine ceea ce esti pe dinafara, dar putini vad ceea ce esti pe dinauntru, iar cei putini nu indraznesc sa contrazica opinia multimii-Machiavelli

smile

Ion si Maria, noaptea in pat.
-Ioane, dormi?
-Nu.
-Ma iubesti?
-Dorm.

vineri, 11 aprilie 2008

pentru david-feel it:)



reply la o dicutie

cu paiul poti sa sorbi picaturi de apa de pe sanul iubitei....

"slobozul" ce cuvant urat dar ce rezultat excitant

reply-ul lui david:

David: "hai zi sa zici tu ca eu am zis ziceri din astea. am zis ca daca zic ziceri din astea zici ca am zis asa ceva ce poate ca nu am mai zis ca zic, zicand ca totusi poate zic ce am zis acum.
in alta ordine de idei, poza tot e naspa."

18 comentarii:

CEL RAU spunea...

stiam ca vorbesti mult... dar nu stiam ca scrii la fel de mult... iar despre "trebuie" la tine este "vreau" iar vreau e deja trecut...

cristina cretu spunea...

@cel rau: dar atat de personal..e vrutul MEU...vine din interiro nu e o presiune externa...nu este un imperativ categoric folosind termeni kantieni

CEL RAU spunea...

vrei sa spui ca nu impune presiune externa vrutul tau... poftele si nazuintele tale... hmm da, poate nu e kantian... dar e omenesc...

cristina cretu spunea...

@ cel rau: e omenesc vrutul meu ...deci schimbator,manipulator....raspunde controlului ratiunii mele...si produce presiune externa. nu presiunea externa determina vrutul meu.ci vrutul meu poate determina presiune externa.... altfel spus emotiile, poftele, placeriile, sentimentele trec prin sita ratiunii....

cristina cretu spunea...

@ cel rau: tocmai catre acest imperativ categoric ma razvratesc eu :)...imperativ ce (ne) inchide, limiteaza.traseaza numai linii drepte.

CEL RAU spunea...

parerea mea ca ratiunea face "emotiile, poftele, placeriile, sentimentele" deci evident .. nu mai trec prin filtrul ratiunii sau daca trec prin acel filtru deja e adaptat acelor "pofte" ptr ca altfe nu am fi evoluat :)

cristina cretu spunea...

@cel rau: bine punctat aici.forma sitei si gaurile sitei sunt adaptate elementelor pe care doresc sa le cern...inca dinainte de a ajunge la sita...un detaliu omis intentionat:)insa am o intrebare. ce facem cu expresiile: a te lasa dus de val...a te arunca cu capul inainte...mai mult...ce valoare mai au atunci cuvintele: impulsiv, empiric, pasional in acest context de rationalitate pura?

cel rau unde ti-e rautatea?

Desene Animate spunea...

m-ati pierdut de tot. nu inteleg NIMIC.

Desene Animate spunea...

m-ati pierdut de tot. nu inteleg NIMIC.

Desene Animate spunea...

aia cu paiu e tare. cris te rog scoate literele de verificare, sunt f enervante.

cristina cretu spunea...

@ desene:)))) bref: 1 nu am nevoie de trebuie in viata mea :) ci de vreau...si de aici cel rau a spus ca trebuie=vreau. 2 eu pledez pentru rationalitate dar cateodata ratiunea devine ideal.

Desene Animate spunea...

@cris
pai toti vrem si fugim de trebuie. nu?
ps:ce mai faci?

cristina cretu spunea...

@desene: nu chiar.... nu fug toti...trebuie se dovedeste cateodata o umbrela buna....un pretex...un mod de a fi...

ps:multe.zambesc, ma joc, lucrez, citesc, calatoresc,analizez,dansez, modelez,calculez,privesc

Desene Animate spunea...

ce mai citesti? unde dansezi si ce modelezi? ma intereseaza pe mine. ;))
nu-i gluma :)

Desene Animate spunea...

@ cris
Nea Iancu E G>E>N>I>A>L. Proza lui fantastica ma trimite in alte lumi, visez, ma zbat, sunt acolo in o faclie de paste sau hanul lui manjoala, toaata magia pamantului e acolo, simt miros de pamant de vis, e extraordinar. daca nu ai parcurs proza fantastica a lui nea iancu fa-o, daca da sunt convins ca-mi dai dreptate. lut? f tare, energia telurica, baza, senzualitate. dansuri irlandeze vreau sa fac practic de vrteo 8-9 ani de cand l-am vazut pe michael flatley, insa in romania workshopurile sunt pline de fete si mi-e rusine ;)). felicitari ma bucur ca esti bine si mai mult ca-mi vorbesti. semn ca suntem oameni distinsi :)

cristina cretu spunea...

@ desene :)ca intotdeauna ....surprinzatoare viata ..si eu ;)animate esti bine din cate vad :) ce spuneam optimismul e colacul nostru de salvare. nu-l pierde!

Desene Animate spunea...

?@cris
nu ai idee prin cate am trecut, cate mi s-au petrecut. totul e f misto. lucrurile la care te astepti cel mai putin te lovesc ca tirul pe musca si asta inseamna viata. :) as avea o gramada sa-ti povestesc, dar astept sa treaca de tot embargoul sa putem sa ne vorbim ca mai demult. si sa nu fie doar o chestie de suprafata eventuala amabilitate.

CEL RAU spunea...

ceea ce ne impinge pe noi mai departe sa marim garile din sita este ambitia si societatea... nu am avut niciodata impresia ca sunt "dus de val" decat cateva secunde sau minute poate ore... cat timp imi lua sa ma adaptez... sa largesc gaurile.... si sunt sigur ca impresia ta de "a te arunca cu capul inainte" chiar daca initial nu e gandita foarte mult... intr-un final e gandita si analizata chiar foarte mult... e firea noastra... parerea mea...