de ce?

Lumea vede bine ceea ce esti pe dinafara, dar putini vad ceea ce esti pe dinauntru, iar cei putini nu indraznesc sa contrazica opinia multimii-Machiavelli

smile

Ion si Maria, noaptea in pat.
-Ioane, dormi?
-Nu.
-Ma iubesti?
-Dorm.

vineri, 11 aprilie 2008

DILEME

Cum s-a creat aceasta clasificare de "bun versus rau"?
Cine stabileste ca un lucru e bun sau rau?
Raul reprezentat de sarpele din Gradina Eden nu l-a atacat pe om....a existat o negociere...
Facem bine daca facem unele lucruri doar pentru ca asa trebuie?
Sau ne facem noua un rau daca nu le facem tocmai pentru ca asa trebuie?

De ce acest "trebuie" trebuie sa fie the fuel in cadrul unui proces decizional?....
si de ce oamenii nu au dreptul de a fi asa cum vor? rai, egoisti, meschini, altruisti, iubitori, zambitori, plangareti.Si de ce oamenii se neaga? Poate pentru ca negarea e cea mai puternica forma de a afirma un lucru?


Fugim de judecata celorlalti sau de propria constiinta? Dar ar mai exista aceasta judecata a constiintei daca ne-am cunoaste, ne-am accepta si am incerca sa devenim asa cum ne-am dori?

EU

1.nu VREAU acest TREBUIE!
2.nu vreau clasificari superficiale
3 nu vreau sa respect ceva doar pentru ca trebuie
4 nu vreau sa fac ceva fara un scop


EU ASTAZI

1 VREAU SA NEGOCIEZ LUCRURILE DIN VIATA MEA.
2 VREAU SA IMI CASTIG RESPECTUL nu sa mi se acorde asa a priori
3 VREAU SA IMI FIE CASTIGAT RESPECTUL
4 VREAU SA VAD CAT MAI PUTINI OAMENI FRUSTRATI




EU MEREU.....
VREAU SA REPAR, SA CREEZ, SA NU AM OBSTACOLE, SA MA PIERD IN CELALALT CA SA MA REGASESC IN NOI, SA GASESC SOLUTII, SA ZAMBESC, SA PENALIZEZ...SA NU DEVIN MASA DE MANEVRA...SA NU FIU NEUTRA:)


voi ce vreti?

Niciun comentariu: