de ce?

Lumea vede bine ceea ce esti pe dinafara, dar putini vad ceea ce esti pe dinauntru, iar cei putini nu indraznesc sa contrazica opinia multimii-Machiavelli

smile

Ion si Maria, noaptea in pat.
-Ioane, dormi?
-Nu.
-Ma iubesti?
-Dorm.

duminică, 13 aprilie 2008

joc- astept opiniile voastre

multumesc celui rau si domnului desene pentru interventii:)

am un alt subiect de discutie:

avem: coloana 1 alcatuita din a)comportament si b)caracter
coloana 2 ce cuprinde urmatoarele elemente x)ce faci. y)cum faci

alegeti un element din coloana 1 care sa se potriveasca cu un element din coloana 2 si motivati alegerea facuta:)

Start!

4 comentarii:

Desene Animate spunea...

m-ai cam pierdut cu jocul asta. nu stii ca eu is mai silly?

cristina cretu spunea...

:))) e simplu:)cuvantului caracter ce i s-ar potrivi mai bine intrebarea ce faci? sau cum faci?
la fel si pentru comportament:)

Desene Animate spunea...

@ cris
tot complicat ;))

piticescu spunea...

deci zi daca am inteles bine jocul:
- daca am un COMPOTAMENT egoist - o fac numai pentru mine ;)
- si daca am un CARACTER egocentrist, sunt narcisista si o fac singura! :))

e bine?
(sa dea si autoarea un exemplu, sa inteleaga lumea. pup. nu o luati de buna)