de ce?

Lumea vede bine ceea ce esti pe dinafara, dar putini vad ceea ce esti pe dinauntru, iar cei putini nu indraznesc sa contrazica opinia multimii-Machiavelli

smile

Ion si Maria, noaptea in pat.
-Ioane, dormi?
-Nu.
-Ma iubesti?
-Dorm.

duminică, 9 martie 2008

inima-n puzzle


"Cucoană,Cam cîte inimi crezi că poate un singur om avea ?"Ea n-a zis nimic, m-a pus să-mi scot cămaşa,Cu urechea lipită de pieptul meu stătea şi asculta...mi-a luat inima si a disparut cu ea....."

Strict secret-andries

Azi ne trezim devreme de tot,Vin eu la tine cît de repede pot.Unde vreau Să te iauNu mă-ntreba !
Îmbracă-te bine, ia-ţi ciorapii de lînă,Fă sandwichuri calde să le-avem la-ndemînă,O să stăm S-aşteptămMult...
Am şi binoclu, şi pantofi cu tălpi moi,Nu mai e nimeni în afară de noi...Unde vreau Să te iauNu mă-ntreba !
Nu fi neliniştit,E tocmai timpul potrivit:Crede-mă, m-am gînditMult...
Încă e ceaţă, ce noroc nesperat:Vom fi două umbre de neidentificat.Să ai la tine ochelarii de soare,Sa fim pregătiţi şi dacă ceaţa dispare !
Unde vreauSă te iauNu mă-ntreba:E secret !

Niciun comentariu: