de ce?

Lumea vede bine ceea ce esti pe dinafara, dar putini vad ceea ce esti pe dinauntru, iar cei putini nu indraznesc sa contrazica opinia multimii-Machiavelli

smile

Ion si Maria, noaptea in pat.
-Ioane, dormi?
-Nu.
-Ma iubesti?
-Dorm.

vineri, 25 iulie 2008

hoinarul vesnic indragostit..de el:)))

am gasit azi intr-o carte.....si am ras in hohote....sunt curioasa cine se recunoaste.ha!

motto: imi place la nebunie de prietena ta\prietenul tau

trasaturi: sa jonglezi cu cinci-sase amanti\e un sot\o nevasta si inca 2 parteneri\e stabile necesita un mare talent

simbol: dubleaza-ti placerea...si durerea

idol romantic: James Bond

replica favorita: " ai citit ceva carti in ultima vreme"

obisnuinte sexuale: Tu faci dragoste. El\Ea se gandeste la o cariera cinematografica, la o noua dragoste sau la o veche pasiune.Sau eu Tarzan tu Jane sau
emite teorii filosofice in timp ce bea cateva beri reci, pleaca in parcare pentru o partida de sex rapid si apoi ca badaranul ii da papucii partenerei pentru a se lega de frumusica pe care o vazuse pe geam in timp ce isi facea treaba in masina.

si o completare:

pe la 45 de ani, paul gauguin si-a parasit sotia si pe cei 5 copii ai sai pentru a-si urma cariera artistica.

Un comentariu:

cornel spunea...

de ce nu ? viata e cam diversa si orice se poate intimpla...totl e o problema a calcularii probabilitatilor...adica se poate spune : si mie mi se poate intimpla !