de ce?

Lumea vede bine ceea ce esti pe dinafara, dar putini vad ceea ce esti pe dinauntru, iar cei putini nu indraznesc sa contrazica opinia multimii-Machiavelli

smile

Ion si Maria, noaptea in pat.
-Ioane, dormi?
-Nu.
-Ma iubesti?
-Dorm.

marți, 5 februarie 2008

aripi de plumb


i can fly but I want his wings

i can shine even in the darkness

but I crave the light that he brings

revel in the songs that he sings

my angel

gabriel

i can love

but I need his heart

i am strong even on my own

but from him I never want to parthe's been there since the very start

my angel my angel

bless the day he came to be

angel's wings carried him to me heavenly

you...

3 comentarii:

ttt spunea...

greseala oamenilor a fost ca niciodata nu s-au priceput sa se uite langa ei. li s-a parut ca daca fericirea exista, ea trebuie sa fie inaccesibila sau, oricum, foarte greu de atins ... dincolo de orizontul lor. O. Paler

cristina cretu spunea...

@andress:DE ACEEA "…cautam adevarul dar nu gasim decat incertitudine…cautam fericirea dar nu gasim decat nefericire si mizerie. Suntem incapabili de a nu dori adevarul si fericirea, insa nu suntem capabili nici de fericire, nici de certitudine"pascal.Si andress -o intrebare: pamant sau cer? :)

ttt spunea...

sunt un visator de fire, dar am invatat ca poti zbura chiar si atunci cand nu te dezlipesti de sol ...